Процедура закупiвлi: Відкриті торги
Процедуру оголошено: 24 вер. 2020 (останні зміни: 24/11/2020 9:10:02 )
Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2020-09-24-004845-c

Вугілля кам’яне марки АМ 13-25

Очікувана вартість
з урахуванням ПДВ
600 000.00 UAH
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ 13-25). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника: юр. адреса: 19030, Черкаська обл., Канівський р-н, село Литвинець, вул. Гайдамацька, будинок 2. Пошт. адреса: 19003, Черкаська обл., Канівський р-н, м. Канів, вул. Героїв Небесної сотні, 60. Мова складання документів - українська. Розмір, вид та умови забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 18 000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Також учасник повинен дадати у складі пропозиції оригінал платіжного доручення з відміткою банку, що видав гарантію про сплату суми коштів, що підтверджує внесення покриття Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. У призначенні платежу повинно бути зазначено «Забезпечення тендерної пропозиції (назва учасника торгів, код за ЄДРПОУ)».
Ідентифікатор закупівлі
UA-2020-09-24-013374-a
ID
66035bf6af4a4b61a7662d4727d6adde
Електронна гарантія
18 000 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6 000.00 UAH з урахуванням ПДВ
Вид предмету закупівлі
Товари
Дати та термiни
  • Очiкування пропозицiй
    від 24/09/2020 16:53:32
    до 04/11/2020 00:00:00
  • Аукцiон
    від 04/11/2020 13:58:17
    до 04/11/2020 14:31:21
  • Визначення переможців
    від 04/11/2020 14:31:21
    до 05/11/2020 14:55:55
  • Завершена
Умови оголошення скріплено ЕЦП Замовника
Закупівельник (оголошує закупівлю)
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради
ЄДРПОУ
43084654
Адреса
19030 Україна Черкаська область с. Литвинець Гайдамацька, 2 UA-EDR
Бабенко Анна
Електронна пошта
lytv_bobrosvita@ukr.net
Телефон
380966505048
Загальні нецінові критерії
Дані не було додано
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія
поставка товару
Зміст
Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку та видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка та видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку та видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 20 (двадцяти) робочих днів з моменту отримання рахунку та видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами.
Тип оплати
Пiсляоплата
Розмір оплат %
100
Період, днів
20 (робочі)
Тендерна документацiя
iншi від 04/11/2020 14:31:18
тендер
Попередні версiї документу
iншi від 24/09/2020 16:59:34
тендер
Попередні версiї документу
Тендерна документація від 27/10/2020 12:29:51
тендер
Тендерна документація від 24/09/2020 16:56:41
тендер
Попередні версiї документу
Тендерна документація від 24/09/2020 16:56:42
тендер
Попередні версiї документу
Тендерна документація від 24/09/2020 16:56:40
тендер
Попередні версiї документу
Тендерна документація від 24/09/2020 16:56:40
тендер
Попередні версiї документу
Тендерна документація від 24/09/2020 16:56:39
тендер
Попередні версiї документу
Специфікація закупівлі
Предмет закупiвлi
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
Кiлькiсть
100 тони
Класифікацiя предмета закупівлi за ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Місце поставки
Україна Черкаська область село Литвинець За адресою підпорядкованих закладів Замовника 19030
Строк кiнця поставки/виконання робіт/надання послуг
31/12/2020 00:00:00
Дати та термiни
Дата початку періоду уточнень
24/09/2020 16:53:32
Дата завершення періоду уточнень
25/10/2020 01:00:00
Дата кінця періоду, коли дозволено формувати скарги на умови закупівлі
31/10/2020 00:00:00
Дата початку прийому пропозицій
24/09/2020 16:53:32
29/10/2020 00:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
04/11/2020 00:00:00
Старт аукціону
04/11/2020 13:58:17